duminică, 22 iulie 2012

life lately








Lipsa mea s-a datorat minunatului Bac, pe care l-am luat cu brio. Parca ma bufneste rasul cand ma gandesc cat de frica mi-a fost la istorie si cand am terminat de scris am iesit glorioasa din sala. BAC -DONE! Am reusit sa petrec abia luni, dupa ce s-au afisat rezultatele deoarece am fost ca o leguma si am dormit in nestire.. Trebuie sa le multumesc parintilor mei pentru frumoasa surpriza pe care mi-au facut-o si pentru noul "glob" de discoteca :)).. In fine, am fost sa ma inscriu la cursurile de vara pt facultate si astept cu nerabdare sa ma mut saptamana viitoare in Bucuresti.

Urmeaza un outfit post soon, me not dead.

Pss tare cred ca in curand nu-mi vor mai veni nici hainele pe care mi le-am luat recent, am slabit incontinuuuuu, si tare mi-e ca dupa admitere voi ajunge sa fiu ca o scobitoare :))

4 comentarii:

  1. Felicitari ca ai scapat de BAC! Acum vad ca n-o duci rau deloc!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! acum poate sa inceapa vara si pt. tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci frumos! ei... nu chiar pt ca saptamana viitoare incep pregatirea pt admitere la facultate si nu o sa am prea mult timp liber :( :*

      Ștergere

Thank you for your comments! You make my day better :) lots of love!